Support

Over bestellen
Om uw bestelling goed te kunnen afhandelen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Daarom vragen wij u om u te registreren en een account aan te maken. Dat gaat helemaal vanzelf als u uw eerste bestelling bij ons plaatst. Met deze persoonlijke account kunnen we u beter van dienst zijn.

Bij www.daannijman.nl kunnen leverbare titels, nieuwe titels en apparatuur besteld worden. Soms kan het voorkomen dat een artikel - bijvoorbeeld door grote belangstelling - tijdelijk niet leverbaar is. Wij zullen dan proberen deze artikelen zo snel mogelijk voor u te verkrijgen, maar de levertijd kan in deze gevallen iets langer zijn dan vermeld op de site. Als het niet lukt een artikel aan u te leveren dan krijgt u hierover bericht.
 
Nadat u uw bestelling hebt afgerond, krijgt u altijd een bevestiging per e-mail toegestuurd, met daarin uw ordernummer. Vermeldt u dit nummer als u contact opneemt met onze klantenservice, zodat uw bestelling snel kunnen opsporen.
 
Wij hanteren de geldende posttarieven volgens PostNL.
 

Online bestellen

Betalen
Bestellingen via de website kunt u op vier manieren betalen. Via iDEAL, met PayPal, creditcard of met een factuur. Bestelt u voor de eerste keer en is het bedrag hoger dan € 50,- dan krijgt u een factuur die voor u eerst dient te betalen. Na betaling voeren wij de bestelling uit.

Bezorgen
Wanneer u één of meerdere boeken wilt laten bezorgen, loopt de betaling altijd via iDEAL of een factuur. Tijdens het bestelproces worden de voor de bezorging geldende kosten getoond.
 
Ophalen
Bestelt u iets online, dan kunt u uw bestelling meestal binnen drie dagen in onze winkel in Roden afhalen. U krijgt altijd bericht als de bestelling voor u klaar ligt. U kunt bij de bestelling kiezen voor directe betaling via iDEAL, op factuur of door te betalen aan de kassa.
 
Retourneren
Zodra u uw bestelling geplaatst hebt, kan deze niet meer worden gewijzigd. Indien u het geleverde artikel niet wenst te behouden, dan kunt u binnen tien dagen contact opnemen met de klantenservice, telefonisch of via e-mail: info@daannijman.nl, onder vermelding van afleveradres en ordernummer.
 
U kunt artikelen, in onbeschadigde staat en in de originele verpakking, samen met de afleveringsnota retourneren aan:
 
Boekhandel Daan Nijman, Heerestraat 87, 9301 AE Roden.
 
Het aankoopbedrag (minus de verzendkosten) wordt dan z.s.m. aan u overgemaakt. Als wij u onverhoopt de verkeerde artikelen hebben gestuurd of de artikelen zijn beschadigd, dan kunt u de zending op onze kosten retourneren. Wij stellen het op prijs als u dan eerst even contact opneemt met ons. Dat kan telefonisch via 050-5012967 of via de mail: info@daannijman.nl.